خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران
خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

جلسه ضرغامی با کارشناسان برنامه سمت خدا/ کارشناسان برنامه: اگر با ضرغامی به توافق نرسیم در برنامه شرکت نمی‎کنیم

در روزهای گذشته بحث‌های مربوط به حذف تهیه‌کننده و مجری برنامه محبوب و پرمخاطب «سمت خدا» تبدیل شد به یکی از مهم‌ترین و پرتواترترین بحث‌های رسانه‌ای و حاشیه‌ها و جدل‌های فراوانی را برانگیخت. با این همه اما در چند روز گذشته برنامه «سمت خدا» با مجری و تیم تهیه‌ی جدیدی به روی آنتن رفت و مدیران سازمان صداوسیما عملا حکم به حذف تهیه‌کننده و مجری سابق این برنامه دادند.

با این وجود اما روز گذشته کارشناسان این برنامه جلسه‌ای را برگزار کردند تا در مورد حضور و یا عدم حضور خود در سری جدید برنامه تصمیم گیری کنند. جلسه‌ای که در نهایت در آن کارشناسان فعلی برنامه که همگی از چهره‌های شناخته شده و مطرح در بین کارشناسان مذهبی هستند تصمیم بر عدم حضور در برنامه‌های آتی «سمت خدا» تا روشن شدن تکلیف این برنامه گرفته‌اند.
 
این در حالی است که تغییر این تصمیم منوط به نتیجه جلسه ای است که قرار است کارشناسان برنامه «سمت خدا» فردا(یکشنبه) با عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صداوسیما، برگزار کرده و به بررسی اتفاقات و حاشیه‌های این برنامه بپردازند.
 
همچنین گفتنی‌ست در روزهای گذشته حجت‌الاسلام رسایی نیز از پیگیری تعطیلی این برنامه در مجلس شورای اسلامی خبر داده بود. رسایی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفته بود که: «قطعاً این موضوع را در کمیسیون اصل90 پیگیری خواهیم کرد. صدا و سیما مِلک شخصی آقای ضرغامی و دیگر آقایان نیست که هر چه دلشان خواست بکنند. این که برنامه محبوب و مردمی مانند «سمت خدا» تنها به دلیل انتقادات حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری به صدا و سیما تعطیل شود، این موضوع قابل بررسی و پیگیری است.»
 
این نماینده مجلس همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حمایت از جریانات فرهنگی مومن و انقلابی به این نکته اشاره کرده بود: «برنامه «سمت خدا» برنامه ای بود که با فرمایش رهبر حکیم انقلاب مطابقت داشته و نمونه ای از یک برنامه جریان ساز اسلامی و انقلابی است و نمی بایست کار به اینجا کشیده می شد که برنامه به تعطیلی کشیده می شد.»
 
با این اوصاف به نظر می‌رسد با وجود شروع به کار تیم جدید برنامه و حذف مجری و کارشناسان موفق سری قبل، در روزهای آینده باید منتظر اتفاقات بیشتری در مورد برنامه پرمخاطب و تاثیرگذار «سمت خدا» باشیم. چرا که قاعدتا بدون حضور کارشناسان قطعا سری جدید «سمت خدا» با اقبال فعلی مواجه نخواهد شد و این موضوع اعتراضات بیشتر مردم، رسانه‌های جبهه انقلاب و نمایندگان مجلس را در پی خواهد داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد