خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران
خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

حمله به بازیگری که به رهبرش تبریک فرستاد! +فیلم

ظهور۱۲ نوشت: پس از آنکه چند سال قبل شهاب حسینی و پروانه معصومی دو بازیگر مطرح سینما در دیدار با رهبر انقلاب صحبت کرده بودند و چندی پیش نیز مریلا زارعی، بابک حمیدیان و ابراهیم حاتمی کیا به دفاع مقدس و ارزش های انقلاب اسلامی ادای احترام کردند، این بار الهام چرخنده بازیگر زن سینمای ایران در اقدامی قابل تقدیر در برنامه زنده تلویزیونی ابتدا شعری در وصف مولا امام علی(ع) خواندند و سپس سال جدید را به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت. تبریکی که برای خیلی ها دلچسب بود و البته برخی هم این عرض ارادت را برنتافتند و دستاویزی کردند برای حمله به این هنرپیشه زن سینما.

" wmode="transparent">فیلم


الهام چرخنده، مدتی قبل تر نیز عکسی از خود را که در حرم مطهر امام رضا(ع) گرفته شده بود و دارای حجابی کامل نیز بوده است در صفحه اینستاگرام خود قرار داده بودند.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000357/nf00357390-1.jpg
حاشیه نوشت چرخنده برای عکسش: آقا امام رضا دعوتم کردند ...بعد خیلی وقت ...لابه لای محبت مردم و دعا و ذکر و عشق و خدا به یاد همتون بودم رفقا.


این حرکات ارزشی، واکنش های متفاوتی را نیز به دنبال داشته است که از تحسین و تمجید (البته کمتر!) بوده است تا تخریب و چسباندن انگ هایی چون چاپلوسی از سوی مخالفان و البته در این میان رسانه های بیگانه نیز بیکار ننشسته اند.

حتی چندی قبل عده ای نیز اقدام به شکستن شیشه های ماشین این هنرمند کرده اند.

تاجایی که خود خانم چرخنده در صفحه اینستاگرام شون با دلی شکسته و البته امیدوار و "محکم" از این واکنش ها متنی را قرار داده اند:

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000357/nf00357390-2.jpg
نظرات 1 + ارسال نظر
Tohid چهارشنبه 15 دی 1395 ساعت 07:39

سلام
واقعا خدا این هنرمندان عزیز رو حفظ کنه از تمام بلایا محفوظشون کنه.
متاسفم برای اون دسته از افرادی که مدعی آزادی اندیشه وبیان هستن ولی با این رفتارها به صورت ناجوان مردانه وبی انصاف و دور از شان انسان برخورد میکنن.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد