خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران
خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

پلیس انگلیس اعتراض متهم را با شوک 50,000 ولتی خاموش کرد

«لی بیرچ» پلیس 30 ساله ناحیه «ویلت شایر» در جنوب غربی انگلیس، در پی پرتاب لباس یک مظنون به سمتش، وی را با شوکر الکتریکی 50 هزار ولتی خود مورد حمله قرار داد.

بر اساس این گزارش، «داو» 23 ساله که به اتهام «بر‌هم زدن نظم عمومی» در خارج از ساختمان یک کافه در «ویلت شایر» دستگیر شده است، برای تکمیل پرونده به پاسگاه پلیس منتقل و در آنجا از وی درخواست شد برای بازرسی بدنی کامل، تمامی لباس‌های خود را دربیاورد!

این گزارش می افزاید، «داو» که این عمل را نوعی توهین به خود می‌دید، به شدت عصبانی شد و در اعتراض به افسر پلیس، لباس خود را به سمت وی پرتاب کرد.

«لی بیرچ»، افسر پلیس نیز بدون درنگ و پیش از هرگونه هشدار و یا اخطاری به «داو»، شوکر الکتریکی خود را روی سینه وی گذاشت و جریان الکتریکی 50 هزار ولتی را از بدن مظنون نگون بخت رد کرد.

این گونه اقدامات در سکوت نهادهای حقوق بشر غرب و در حالی صورت می پذیرد که مدتی است،‌رسانه های مغرض غربی به ویژه رسانه های انگلیسی با استناد به یک فایل صوتی، تبلیغات گسترده ای علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته و کشورمان را به نقض حقوق زندانیان متهم می کنند.

جنگ تبلیغاتی غرب علیه این ایران به جایی رسیده که «کاترین اشتون»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا،هم وارد معرکه شده با بیان این که «گزارشات بسیاری در خصوص حقوق بشر ایران» به دست وی رسیده و «مورد زندان اوین را در کنار آنها بررسی خواهد کرد»، به این تبلیغات رسانه ای دامن می زند.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شب سه شنبه با نمایش فیلم مستندی از نحوه ورود مأمورین امنیتی به زندان اوین، جعلی بودن فایل صوتی که ادعا می‌شد مدرک اصلی برخورد خشونت بار مأمورین زندان با زندانیان است را افشاء کرد؛ با این حال تبلیغات ناقضان واقعی حقوق بشر علیه کشور اسلامی مان همچنان ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد