خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران
خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

خبر عکس از خبرگزاریهای رسمی ایران

فقط 4/2 میلیون نفر انصراف دادند / کاسه کوزه ها سر صداوسیما و دکتر محمود احمدی نژاد شکست!

>> یکی از مدیران دولتی اخیرا در جلسه ای اعلام کرد که میزان ثبت نام مردم در طرح هدفمندی یارانه ها ۷۴ میلیون نفر بوده است و تنها کمی بیش از ۳ میلیون نفر انصراف داده اند. (اصلاحیه سایت: فقط دو میلیون و چهارصد هزار نفر) این مدیر دولتی با گلایه از صداوسیما و دولت قبلی علت عدم استقبال مردم از دریافت یارانه را سیاست های غلط دولت قبل و سیاستهای تبلیغاتی اشتباه صداوسیما دانسته است.

انتقاد از سیاستهای تبلیغی صداوسیما در حالی است که پیش از این دولت حتی برای موضوعات کم اهمیت تر شخصا وارد عمل شده و حتی در انتخاب مجری برنامه های خاص هم راسا عمل می کرده است.
با این حال تحلیلگران معتقدند که عدم تدبیر مناسب از سوی دولت و نیز ولخرجی های مقامات دولتی از هزینه های بیت المال نظیر تغییر دکوراسیون و استفاده از هواپیماهای خصوصی و ... از دلایل کاهش اعتماد مردم به دولت بوده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 22:47

جای تاسف دارد اینا مردم را چه حساب کردند بابا احمدی نژاد یکساله رفته کنار ولش کنید دیگه تا کی میخواهید ناتوانی وسوء مدیریت خودتان را به پای ایشان بزارید این نسل خیلی هوشیار است وهمه چی را میداند راستی نشت جشن توی کاخ خانم های این حضرات را هم لابد کار زن احمدی نژاد میدونید برادر من خیلی متاسف برای انتخاب شما شما اینکاره نیستید شمارش معکوس براتون توسط مردم شروع شده نمیدانید با این رفتار وگفتارتون آقای احمدی نژاد سر زبونها افتاده از قبل خیلی بیشتر شهامت میخواهد که این ها را مشاورانتان بتون بگن که فکر نکنم داشته باشند تاخیلی دیر نشده برگردین به اون وعده ها که به مردم گفتید راهش فقط همینه اگه میخواهید چهره ماندگار بشید فقط...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد